Friday, September 6, 2013

TAG: Summer 2013

 Здравейте,

Извинявам се искрено за липсата ми в интерент пространството, но започнах работа и ми е още по-натоварено. Докато онзи ден си разглеждах любимите блог-чета, попаднах на интересно и свежо четиво в блог-а на Мери от WomanBerry, а именно - Таг: Summer 2013. Мери е таг-нала всички, които искат да се присъединят, така че реших и аз да споделя с вас, моето лято 2013. Enjoy! :)


1. Любимата ви разхлаждаща напитка в горещите дни… 
Винаги е била и винаги ще бъде - водата! Е, и биричката...:)




2. Покажи снимка на твоята лятна чанта.
Тъй като цяло лято съм с детето навън, не нося дамска чанта, а нося бебешката такава. Вътре се побира цял аресенал от необходими продукти и за него, и за мен :D

A ето с тази ходя, откакто се върнах на работа преди три седмици. Подарък ми е от приятелка и много си я обичам.



3. Цветовете, с които ще запомниш това лято (тук няма значение дали е конкретен цвят, давам възможност да покажете дрехи, лакове, червила, снимки вдъхновили ви от Интернет и т.н.).
Много ми е трудно да отговоря на този въпрос, защото аз обичам и се вдъхновявам от всички цветове, и то не само лятото. Не нося черно, не обичам черно. Всичките ми дрехи са цветни и шарени (с изключение на зимните якета). Същото важи и за лаковете. Грим не нося или ако сложа, то е само спирала, очна линия и безцветен гланц.Общо взето всички цветове ме карат да се чувствам щастлива. :)
 4. Любимо място и начин за релаксиране в топлото време.
Морето, на плажа...ммм...Принципно обичам и да се излежавам, гледайки филми по цял ден! Нооо, вече съм майка и не ми остава много време за гледане, така че релаксиращото ми време опира до миене на чинии, оправяне на играчки, чистене и т.н., докато бабата или таткото гледат малкия. :D

5. Най-носените аксесоари за лятото:
Един син часовник на Q&Q ала IceWatch, който е и единственият който съм имала, много шалове (цветни разбира се) и очилата на Ray Ban Wayfarer в комбинация бежаво и сиво-кафеникаво :D




6. Най-удобната ви и често носена/и дреха/обувки…
Това ще да са черните ми гумени сандали с пайетки на Grendha, които нося вече осма година, да....правилно видяхте...ОСЕМ години :D



7. Продуктите, които поддържаха макияжа ви и носихте най-често. 
Не съм слагала грим лятото. Единствено на морето, вечер 1-2 пъти и то само спиралка, очна линия и леко червило вместо гланц.

8. Къде искахте да почивате/отидете това лято (няма значение дали сте успели да достигнете мечтаното място или не)?
Това ще са за поредна година Малдивите :D Надявам се някой ден да успея да изпълня тази си мечта. :)


9. Препоръчай книга, филм, сериал или песен вдъхновила те това лято.
Нямам време да чета, от време на време гледам някой филм или сериал, но мисля че чак да ме е вдъхновил - няма такъв. Повечето сериали почиват лятото и наблегнахме с мъжа ми на Dexter, добре че не се вдъхновявам от този сериал, че....:D



10. Сподели – доволен ли си от лято 2013
Определено да! Успях да видя как детето ми прохожда, учи първите си думи, завърших университета, успях да се видя и прекарам време с баща ми (той живее в чужбина), да отидем на море (и то два пъти) и т.н. Да, определено съм доволна от лято 2013! :)

Ще се радвам да споделите и вашите моменти от Лято 2013 :) 

No comments:

Post a Comment