Tuesday, July 9, 2013

Pinks Beauty Box юли-август 2013г.: Перфектната ваканция






Здравейте,

След над 3 часа борба със сайта за закупуване на кутията, загубата на един бутон F5, неуспеха за поръчка Юни месец и след нетърпеливо очакване на тази Pinks Beauty Box, най-сетне се докопах! :D  Куриера ми звънна в 14:12ч. днес, за да ми каже, че до 30 мин. ще е при мен със заветната кутия, но естествено не дойде навреме. Чаках час и 15 мин. на балкона от вълнение, докато накрая дойде. Докато се подписвах на бланката за получаване, вече ми се въртеше в главата какви продукти има. Куриера тръгна и веднага изтичах за фото-апарата, за да успея да снимам и най-сетне да я разопаковам.
Лично аз съм доста доволна от съдържанието на кутията, но да си призная дори и обелки от краставици да имаше, пак щях да съм супер щастлива. Просто съм си такава - радвам се и на най-малкото.
Приятно съм изненадана от наличието на толкова много продукти в размер за пътуване.


Освен всичката прекрасна козметика, в кутията има и включен талон за отстъпка -20% за закупуване на Lolita Lempicka Eau de Parfum и Lolita Lempicka Eau de Toilette, които също фигурират в кутията, като мостри.




Наред с всички продукти в кутията намират място и каталози с продуктите на Lierac и Phyto, както и мини-разказ на испанският автор Карлос Руис Сафон - Огнената роза, също и книгоразделител с реклама на романа Световна война Z.

 

 

Слагам и цялостен списък на всички продукти в Pink Beauty Box юли-август:

1. Lolita Lempicka Eau de Parfum  - 0,8 ml
2. Lolita Lempicka Eau de Toilette  - 0,8 ml
3. Carroten: BB Divine Face Cream - 3 ml
4. Phyto: Phytobaume Hydratation (хидратиращ балсам за коса) - 12 ml
5. Bioten: Moisturizing Body lotion (хидратиращ лосион за тяло) - 6 ml
6. BIODERMA: Photoderm MAX (SPF 50+ слънцезащитен крем) - 5ml
7. BIODERMA: Photoderm Apres-soleil (мляко за след слънце) - 100 ml
8.  Phyto: Phytokeratine (шампоан за крехка, изтощена и увредена коса) - 50 ml (точно, като за моята)
9. Lierac: Gel Douche Sensoriel (душ-гел за дехидратирана, суха кожа) - 30ml
10. DELAROM: Face Cleansing Gel (почистващ гел за лице) - 30 ml
11. B.U. in Action (дезодорант) - 50 ml
12. Продуктов каталог на Lierac и Phyto
13. Роман 
14. Книгоразделите
15. Талон за отстъпка -20% 

Изклчително съм доволна, че всички продукти са подходящи за моята коса и тяло, и мисля да продължа да си поръчвам Pinks Beauty Box и занапред!
Споделете и вашето мнение за кутията в коментарите.

Приятен ден :)


No comments:

Post a Comment